somna sittandes ??



trött som fasiken, känns som att jag ska somna sittandes vilken sekund som helst !!
David springer runt här hemma som en liten galning, medans hans syster sover fortfarande, men det är bara en tidsfråga innan han väcker henne ...

anledningen till att det inte uppdateras så mkt om dagarna är pga av jag inte hittar orken, Sagas trots suger musten ur mig, vettetusan hur många ggr per dag vi bråkar, hon åker in på rummet, och verkligen inte kan ta ett NEJ :( Vissa stunder är hon jättesnäll & duktig, sen tvärvänder det & 80% av gångerna så är det hennes lillebror som får lida tyvärr .. Jag kan inte underhålla henne exakt hela tiden, och jag känner mig maktlös :( vad gör man ?? Orkar inte skälla, bråka & bli arg längre .. uppmuntrar varenda positiv sak hon säger eller gör, så hon vet om hur duktig hon är, men sen kommer ju dom mindre bra sakerna som en käpp i hjulet !! det gör mig så himla ledsen helt enkelt. Jag VET att alla barn & föräldrar går igenom detta, men för mig är det nytt & läskigt !! Jag vill ha tillbax min vanliga Saga ♥

Orkar inte uppdatera om de senaste dagarna, men igår gjorde vi typ ingenting. Var hemma, var ute & lekte, fikade hos barnens farmor, käkade middag, & så ..

Nu är Saga vaken, hoppas hon vaknade på rätt sida idag :/
fick en puss & kram, sen ville hon mysa i soffan, så jag satte på tvn åt henne ..
David röjer inne i vardagsrummet.

ja, nu tog det stopp, har nog gnällt av mig för denna gång tror jag ..


hejdå

Sussa

Förstår vad du menar.. Klockan är 08.27 och Vilmer har redan blivit tillsagt läs blivit gastad till ungefär 5 gånger!! Å det är Dogge han tjafsar med, typ HELA tiden.. Det är tufft att vara hemma gumman, men vi får tänka på att de blir äldre o kommer att förstå vad vi säger åt de bättre då <3



Ha en fin dag med barnen!! Puss puss

PUBLICERAT DEN 2010-07-22 KLOCKAN 08:29:44
Maria

Jag sitter på jobbet och skulle verkligen kunna somna.. Både sittandes och ståendes =)

PUBLICERAT DEN 2010-07-22 KLOCKAN 17:42:38
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: