tjiiiiingeliiing




redan tisdag, & Pappans sista semestervecka .. känns lite surt :(
sen jobbar han 4 veckor, och är ledig 3 veckor efter det .. känns lite bättre :)
sökte 3 till jobb igår, lär dröja  1 månad innan jag får svar på dom, har inga höga förväntningar, men ger inte upp :) Ska förnya mitt CV & lämna lite här & var nån dag tänkte jag .. Då har barnen & jag en sysselsättning, åka runt & lämna CVn ;)

Klev upp med David för 2 timmar sen, har lekt lite, och nu ledsnade han, så han ligger & käkar välling i sin säng, har jag tur så somnar han en stund. Har huvudvärk & en extreeem mensvärk = tyck synd om mig :( Pappan & Saga sover fortfarande iallafall .. Pappans tur & få sovmorgon, han får sova till 10 snåret tror jag ;)

Idag ska vi åka till Skönsberg, hälsa på Jimmy, Madde & Riwer :)
Mysigt värre, snacka lite skit & pimpla kaffe i mängder !!

Imorgon fyller barnens kusin Suz hela 20 bast !!
Fiifasiken vad tiden får fort, hon var lixom 14år första gången jag träffade henne :)
Så vi ska dit på middag imorgonkväll, & fira henne :) det ser vi fram emot !! Och i helgen har hon sin stora 20-årsfest. Då är vi barnlediga, och ska kalasa lite. Tänker dock inte supa, för pallar inte vara bakis dagen efter. då barnen ska hämtas osv .. men nån öl slinker nog i ;P får se hur länge man pallar den kvällen, då man kliver upp med barnen råtidigt vareviga dag, och är slut vid 20-tiden i vanliga fall varje kväll .. men nån timme längre än så ska vi nog orka  (gamlingarna, haha) !! men det ska bli kul !!

jodå, det är tyst som i graven här hemma nu, han somnade om ..
vad ska jag hitta på då ?? gääääspar ... ingen idé att lägga sig igen, för då är dagen förstörd. Får vänta in tröttmössorna helt enkelt !!



ha en bra dag mina vänner <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: