;)



Har nyligen tagit ut pajerna ur ugnen, blev en med jordgubbar & en med ananas :)
Lagar även mat, idag blir det Helstekt fläskfilé, potatisgratäng med grönpepparsås :)
Låter väl helt okej vaa ?! ;)

Har vart på äventyr med min svärmor idag medans Saga var på dagis !!
Vi tog en ride till OneBajjing - Sveriges Närmaste Stad :)

Handlade lite smått till kidsen som dom kan ha i poolen & så..
Vi hälsade även på G-mormor på sjukhuset !! David levde rövare där & lös upp de flestas långtråkiga dagar där tror jag :) Han charmade alla gamlingar på Rehaben REJÄLT !! G-Mormor blev jätteglad över att se oss.. känns skumt att se henne så.. hmm.. mindre pigg ?! Van att det är fart i kärringen ju.. men förhoppningsvis kommer det tillbax :)

Hade det riktigt mysigt med min son & min svärmor för övrigt under dagen.. skönt att bara slippa sitta hemma, trots att förkylningen inte vill ge med sig osv.. Så Tack kära Svärmorsan  för en kanondag :)

Sen hämtade vi Skruttan på dagis, handlade på Ica, köpte hem massa glass och ingredienser till pajerna :) Så ju fiiiinbesök imorgon em och då måste ju småttingarna få goffa massa ;) och ja.. deras mammor med :D haha !!

jaha, nu vill gratängen in i ugnen, köttet sköter sig själv på spisen = NAAAAJS !!
barnen står & dansar ikapp till MANBOY !!! fiiifaaan vad less jag är på den satans låten.. men vad gör man inte för barnen, Saga ÄLSKAR den låten & sjunger som et TOOOK till den .. och nöjda barn = nöjd mamma <3


hej på er sötisar <3



Emelie

Haha... Jag ser Saga framför mig sjung "MANBOY MANBOY" ;) Sötunge!



Pussisar till er <3

PUBLICERAT DEN 2010-06-08 KLOCKAN 21:24:03
BLOGG: http://emiliagronbergsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: