söndag igen dåråå !!




Gårdagen vart riktigt lyckad :)
Grymt god mat, suveränt sällskap & vilda ungar (mina dock) haha..
Så miljoner tack till Jimmy & Madde för god mat & allt som hörde till ♥

Har precis bakat kakor, - chocolate chip cookies !!
Vart inte som jag hade tänkt mig, då jag ville ha choklad med polka i dom, men blev nerröstad av min make :/ dumma han, så det blev vanlig tråkig mjölkchoklad..och sen stod det i receptet att man kunde grädda "smetbollarna" i bullformar, så det gjorde jag.. men dom ser exakt ut som muffins :/ försökte platta till dom, men det gjorde bara saken värre.. hmm !! Men dom smakar helt ok iallafall ;) huvudsaken kanske?? ;) jajaa

Saga är med sin Farmor & Faster inne i enköping & hälsar på G-mormor på sjukhuset !! Kul för Saga att komma iväg en stund utan oss ;) Så vi tog en trip till Ica & handlade lite & nu sover David sin sista lur & jag har som sagt bakat kakor !! Pappan har lånat hem en hjullastare & fixar till allt på baksidan, strör ut jord så det snart kan bli något utav det hela...

Imorgon ska jag & barnen in till deras mormor & mysa hela dagen !!
Har ju sålt min rosa emmaljunga scooter, och ska sanera den ordentligt tänkte jag :)
Kommer sakna den vagnen massor, men Saga åker ju aldrig vagn ensam, och David har ju sin nya carena lixom..  Så barnen får mysa massor med mormor & förhoppningsvis moster & kusinen imorgon alltså :) Pappan hämtar upp oss i Uppsala efter jobbet, då jag ska ha med mig massa otympligt hem sen därifrån !!



nu ska jag ut & ta en rök, sen väcka min sötnöt till son :)




hejsvejs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: