stoooooooorm !!



Blåser storm ute, vill knappt vista mig & kidsen ute pga detta :/
Kallt är det oxå.. brrrr !!!

Blev sängliggandes igår, mellan typ kl 18 -kl 22, då jag bäddade ner mig i sängen istället !!
Mådde piss rent ut sagt !! Hade svindel, mådde illa & trodde jag skulle svimma hela tiden, så när Pappan kom hem tog han & gav barnen middag, och lekte med dom & sen nattade han dom !! Han städade undan & Sen åkte han & köpte lite snacks till oss, allt detta medans jag låg & halvsov på soffa, det betydde GULD, tack kära du <3 vi småglodde lite på tv, och sen nattade vi oss i sängen strax innan kl 22, när jag vaknade imorse så mådde jag betydligt bättre, dock väldigt seg i huvudet fortfarande..

Klev upp med barnen vid 7.30 imorse, helt ok, då allt annat är bättre än att kliva upp vid kl 4-5 ;)
Kollade på Alvin & gänget med barnen, mös i soffan & hade kramkalas !! Pappan var trött, och låg i sängen till kl 9.45 typ :) sen åts det frukost, duschades & dansades lite :) Nu sover bägge barnen middag, och Pappan gick ut en sväng föratt fixa lite :)

Ska slänga mig på sofflocket en stund, och försöka hitta ork till att röja lite..
ikväll ska vi & min bror & hans tjej på middag i Hjälsta, hos Jimmy & Madde :)
Ska blir väldans mysigt, att få umgås, äta god mat & hoppas på att Maddes vatten går ;) hihiii
är bebissjuk nu, så hon får se till att ploppa tycker jag ;)


nääh, vila lite var det jah !!



hej på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: