äntligen



äntligen så somnade Herr TröttMössa!
Han var verkligen för trött för sitt egna bästa ;)
Men inte lätt att sova med tänder som dummar sig :(
Men nu så får han sova, till senast halv 1, då jag måste hinna få i honom lunch innan vi far & hämtar storasyster från dagis :) Om man skulle vilja sen så får han sova en sväng till, men han får inte sova en enda minut efter kl 15, för då sover han kasst inatt! Skönt att det äntligen börjar gå åt rätt håll igen med allt.. sjukdomar, nattsömn, & så! Men man ska ju inte ropa hej.. Hålla tummarna ska jag göra iallafall!

Och vad tusan ska man laga till middag då?
Har inte ens kikat in i frysen & checkat läget, men lär ju görat, så jag vet om jag behöver handla hem något sen kanske?! Hmm.. boooring! Nu ska brygga ÄNNU en kanna kaffe, då jag redan slurpat i mig en själv ;P

pussheej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: