barnmat & ischias!



Gick ut & lekte med barnen vid halv 3!
Hann med en fika hos Camilla & Tommy, innan vi strax efter kl 5 gick hem igen!
Värmde på Pizzan jag lagade till lunch tidigare & åt till middag med familjen! Efter det tog Pappan & Dottern en dusch, medans jag & Sonen lagade barnmat! 31 portioner blev det :) GREAT! Så nu har PytteBulln mat ett tag framöver igen ;) När vi var klara på var det dax att natta kidsen, som nu sover som grisar <3

En bra dag med andra ord :)
Det enda jag kan klaga på är min jävla fucking ISCHIAS som spökar hela tiden!
Idag har jag haft OLIDLIGT ont! Tårarna har inte vart långt borta kan jag lova...!

Imorgon hoppas vi på dagis för MiniBullns del!
Håll tummar & tår :D

Nu ska jag fika med Pappan & Robban!


hejsvejs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: