blääääää!!!!!




fiiifarao för SNÖÖ!
igår stod våren i dörröppningen, och idag är det SNÖSTORM!
WTF lixom :/

For in en snabbis till ÖB igår, då jag fått höra att dom hade gummistövlar för 79kr :O
Så Saga blev 2 par rosa stövlar rikare & dom var jättefina, ett par på dagis & ett par hemma :)
Bliigt & bra! Då det är en slitningsvara så kändes priset mer än kanon ;)

Igårkväll fick vi iallafall finbesök av Jimmy & Maddiz :)
Vi busade med barnen, goffa massa snacks, pinplade kaffe, snackade gojja & det hur mysigt som helst! Och vad fooort det går, Dom är inne i v 27 & magen växer så det knakar.. läääängtar efter att få mysa bebis till midsommar <3 Avrundade vid kl 23 tiden tror jag :) TACK till er för en härlig kväll!

idag då?
Det snöar som sagt, alla vårkänslorna är som bortblåsta & all lust likaså!
Inget besök his kiropraktorn blir det idag heller, då David hade feber inatt & jag ville inte riskera att avboka i sista sekund, så jag avbokade då, ifall natten skulle bli jobbigt, men pepparpeppar så somnade han & fortfsatte så! Så det är bara att boka om den tiden!

händer inte mkt idag alls!
underhålla barnen, inomhus, kanske vill nån umgås?
Kanske inte.. lär visa sig! Familjemys blir det iallafall!

hej på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: