drömmar


Ibland kan jag inte bli annat än förbannad på mig själv!
Jag har några drömmar & dom är inte ouppnåliga, men jag inbillar mig själv att dom är det!
Jag intalar mig själv att JAG inte klarar att utföra det, jag intalar mig själv att det inte ens är nån idé att prova, då jag ändå är för kass föratt det ska gå bra! Varför gör jag så? Jag har ju alltid trott på mig själv.. vad hände? Har jag lyckats såhär långt, att skapa den fina älskade familjen & livet jag har, varför kan jag då inte slutföra det lilla jag har kvar på "livslistan" & sen ha allt överstökat & klart! Jag vill så mkt.. men gör verkligen inte ett smack åt saken! illa illa!

hur ska detta sluta?
Hur finner man tron igen?
....



...

Marie

Det är klart att livet kan gå upp och ner och orken tryter. Tänk på vad du har gått igen med din rygg den sista tiden!!

Gnistan kommer tillbax!!

Man klarar allt bara man vill!

Jobbigt när man börjar men det kommer ljusglimtar och då går det lättare!!!

Stå på dig!

kram

PUBLICERAT DEN 2010-03-21 KLOCKAN 15:28:06
Maria

Hej Gumman!!Du ska sluta intala dig själv att det inte går,Sanna, du är bäst!! Du fixar det!!! Jag hoppas att det inte är "nån" från "cooptiden" som förstört ditt självförtroende

Kram på dig så länge!! Du kommer lyckas när du väl betämt dig för att genomföra det du nu vill ! =)

PUBLICERAT DEN 2010-03-24 KLOCKAN 15:30:55
BLOGG: http://alicemammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: