(;")



Hejsansvejsan!

Försöker i skrivande stund att få min son att sova sin sista lur för dagen,
lättare sagt än gjort, men ger det 10min till, då han ligger & snackar förfullt därinne!
Saga springer runt här & leker med allt & inget :)

För en stund sen vinkade vi av min Älskade Mamma, Älskade Syster & Älskade SysterDotter <3
Dom kom hit & fikade, lekte & mös i massor, det var verkligen huur mysigt som helst, och verkligen välbehövligt att få en dos av dom <3 Vi förstår varandra på ett sätt som inte går att förklara, Min mamma & syster är mina BÄSTA vänner <3 Och kommer alltid att vara det. Huliganerna uppskattade SJUKT mkt att få leka med HuliganKusinen, ojojjj vad det lektes & busades. Alla kidsen fick luncha ihop & vi tantor pimplade java :D TACK ÄLSKADE NI, jag behöver verkligen er idag <3

Ska ge min dotter lite egentid nu, innan PytteHuliganen gör uppror igen ;)

hejsvejs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: