frukost, mys & liiite bilder..

GOOOD MOOORGON!!
Frukosten avklarad, barnen aktiverade med lek & stoj!
Saga vaknade & hade kräkits inatt!!! Men mådde toppen & jag antar att det var magen som sa ifrån att hon fick småäta all day looong igår, föratt ta igen lite! För hon kastade ut mig är jag hade bytt sängkläder & ville sova igen, haha! David är fortfarande lite gasig & lös i kistan, men pigg som en lärka han med :) Men vi stryker promenixen idag, man vet ju aldrig, vill ju inte riskera att behöva byta en bajsblöja eller torka en kräka på vägen lixom!

bjuder på lite pics, sen är det byebye!

Mammans frukost!

Saga gör ett tappert gungförsök (i helgen)

och här står jag & hänger.. ;)

lockarna som frissan kirrade på mig efter klippningen (som var helt borta på dopdagen, haha)

en liten sjuuukling :(

ännu en sjuuukling (en glad en, hah)

äpplen från MAXI på allahjärtansdag ;)

geee miiig driiicka!!!




btw :
man ska lyssna på sina vänner, viiiisst??
mina vänner har lämnat kommentarer ang adidas-skorna jag visade igår, och dom tycker jag ska köpa dom, efterssom att jag föll pladask för dom.. så då MÅSTE jag väl lyssna på mina kloka vänner?? Viiiissst??!! ;)



underhålla huliganer :D

pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: