Gääääspar...




gääääspar STOOORT!

Min son behagade att vakna kl 23 igårkväll, och var vaken till typ kl 02.45 (kollade sista gången på klockan då!!)
Han var INTE nöjd för 5öre, utan han skreeek, & skreeek & skreeek!!! Var tvungen att bädda ner Pappan i vardagsrummet i bäddsoffan, så han skulle orka upp imorse.. Och Inget hjälpte, inte mat, ny blöja, mys i sängen med mig, leka i sin säng med leksaker, magmassage, gav alvedon efter nån timme fall det var tänder, men IKKE, inget jag gjorde hjäpte eller dög! Så nu är jag rätt så ikke fungerande :( Han måste ha somnat nån gång vid 3.. och sen sov han faktiskt till halv 8 imorse, och Saga vaknade då av honom! MEN det var INTE lyx att kliva upp så sent, med tanke på hur natten hade varit.. kändes inte som sovmorgon om man säger så.. suckar...

och morgonen har väl inte vart den roligaste heller..
då David bjudit på sitt sämsta humör, och Saga har vart ledsen pga det..
Men fick i honom MASSOR med frukost, en macka, en portion gröt & 2 omgångar kräm med mjölk!
Saga åt detsamma Minus gröten bara! Nu "pepparpeppar" leker han på golvet, och har inte gnällt på typ 10min, därför passar jag på att sitta här en snabbis, medans jag kan lixom, Saga sitter så snällt bredvid mig & har täcke & kuddemys :) & tittar på LillaPrinsessan!

Bägge barnen snorar en del!
Men utöver det så är dom piggelin & så!
Vet inte, men David kanske har ont i halsen? Öronen? ja, vem vet..
Eller så har han en sån period helt enkelt...

hua hua, ska försöka hålla honom vaken en timme till!
Så jag kan lägga barnen samtidigt för deras lurar, har en del att göra då!
Tvätt ska vikas, diskmasinen ska plockas ur osv.. skönt att göra sånt i lugn o ro..

here we go again, David surpuppa!!!!

hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: