huvudvärk ab..



jodå, huvudvärk PLUS m-värk AB!
Trevligt värre, eller inte...

Efter frukosten gav vi oss ut i solskenet/blåsten!
Under natten har mer än hälften av all snö försvunnit = UNDERBART!
Jag & David tog en promenix, och Saga hjälpte Pappan i garaget! Sen mÖtte vi upp Kusinen Alice ute & lekte med henne! Det uppskattades av bägge tjejerna massor. Dom bakade slask/gruskakor, plaskades i vattenpölar & så! När barnen sovit klart sen så ska vi nog ut igen, fånga dagen lixom! Synd att det blåser så jävligt bara, men våren är på G, det märks TYDLIGT!

Hoppas huvudvärken vill ge med sig lite granna snart!
Och att solen stannar kvar några timmar till, måste dra på mig mjukisar över leggingsen sen om vi ska ut, då det var liiite kyligt med bara dom!! Och imorgon måste jag hitta gummistövlar till Saga, kanske har dom några på maxi?? Då hennes vinterpjux är mer anpassade för kyla & snö, än för slask & vatten :/ 


nu ska jag lägga mig på sofflocket & vila bort värken!


hejhej  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: