klappar mig på huvudet...


Peppar peppar ta i trä (klappar mig på huvudet, hah) så känner jag mig piggare & piggare för varje timme som går :) Jag känner mig fortfarande orolig i magen & mår illa, MEN jag har lyckats underhålla barnen, lagt dom för lurar, plockat ur diskmaskinen, vikt tvätt, kört igång torktumlaren, startat en maskin tvätt, småplockat lite & ska nu försöka få i mig min första kopp kaffe sen i förrgår eftermiddag! Och det är BRA mkt mer än vad jag ens kunde tänka tanken på igår lixom.. det går åt rätt håll :) Imorgon är jag säkert HELT FRISK :))

Skippar duschen nu när barnen sover, tar det tillsammans med dom ikväll, innan nattningen, då båda barnen oxå behöver duscha, dom har inte duschat sen i förrgår, och vi duschar ju varje/varannan dag här hemma.. då kan dom lika gärna duscha med mig ikväll :) Så blir alla rena & fina!

ska njuta av tystnaden nu en stund, och dricka lite blåbärssoppa, föratt lugna magen lite!
 
hasta la vista, baby!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: