LIVET ÄR PÅ TOPP


LIVET ÄR PÅ TOPP, det går bra nu ;P

Det är helt sjuk egentligen, hur man kan uppskatta det fina man har,
mer än någonsin bara man få vila upp sig en enda dag! Helt sjukt...

Gårdagen var helt fantastisk!
Började med att vi fick finbesök av Familjen Andersson-Olsson på förmiddagen!
Det var huuuur trevligt som helst (som vanligt) Barnen lekte som DÅRAR ;P vi föräldrar fikade, & hade intressanta samtal! Ibland, är det riktigt välbehövligt att få lätta sig hjärta! Saker som man håller inom sig, behöver såsmåningom komma ut, och jag är tacksam, att jag fick lätta just mitt hjärta (det gör jag inte i vanliga fall) håller det mesta inom mig! Men med vissa personer, känner jag sån tillit & då öppnar jag mig :) Tack baby ♥! Barnen var nöjda & vi föräldrar likaså :) TACK FÖR DET FAMILJEN CIRKUS ;) hihiii!

Strax efter det packade vi, och fick skjuts in till Uppsala av Svärmor!
Lämnade Saga hos mormor & morfar, och sen blev vi avsläppta vi hotellet :) Pussade David hejdå, och gick föratt checka in :) Rummet var supermysiigt & det vi möttes av gav mig tårar i ögonen av glädje : då min fina Väninna, hade ringt hotellet & beställt in massa MYS till vårt rum, blommor, choklad & frukt & en vacker dikt som hälsning <3 TACK MARIA <3 det betyder sjukt mkt för oss, ÄLSKADE OMTÄNKSAMMA DU <3 alla borde ha en vän som du! vi slog på en film, och la oss & mös några timmar, badade skumbad & bara njöt av varandra :) Sen promenerade vi ner till Korfu, där vi åt underbar middag. Supermysigt verkligen! Sen gick vi hand i hand ner till biografen, löste ut våra biljetter, & köpte snacks, i väntan på SNABBA CASH, som förövrigt inte levde upp till mina förväntningar :/ det var bra, men inte skiiitbra! Väntar på att 2.an ska komma nu ;) Efter bion gick vi till hotellet igen, Och mös vidare ;P sen slocknade vi som ljus, och vaknade morgonen efter kl 6!!!!!!! Hmm, stirrade upp i taket ett tag & somnade om till kl 8 !!!! vaaafaaan... kunde inte somna om så kvart över 8 låg jag i badet igen ;) hihiiiii! Daniel vaknade vid 9, och vi klädde på oss & gick ner & njöt av frukostbuffén! Mkt uppskattat :P Är nästan fortfarande mätt på den, haha! Sen gick vi upp på rummet igen, och plockade ihop oss & checkade ut! tog en sväng på stan, innan vi tog bussen hem, hämtade Älskade Sonen, och drog en kaffe hos svägerska innan vi gick hem :) Kom hem, packade upp, gav David lunch & packade in oss i bilen, och styrde mot Uppsala igen ;) Hämtade Älskade Dottern & vidare hem till Syrran föratt fira Älskade Karla :) Massa fika, massa lekande barn, massa trevligt sällskap & massa mys :) Sen packade vi in oss i bilen igen & styrde hemåt. Gjorde alla vardagliga eftermiddags/kvällsrutiner & sen nattade vi kidsen :) Pappan är ute i garaget & jag sitter i soffan & njuter av livet! en sten lättade från mitt hjärta idag, livet är verkligen på topp, och det blir bara bättre & bättre :)

Och detta var verkligen välbehövligt för mig & Pappan!
För oavsett hur "bra" man än har det i ett förhållande, så behövs glöden ändå hållas vid liv!
Jag tror att ALLA förhållanden behöver liknande saker, blir lätt att man tar varandra för givet & lever ett "schemalagt liv"! Min åsikt, men jag tror det finns dom som håller med mig!  En breake i vardagen, gör att man uppskattar sitt liv MER ÄN NÅGONSIN! :D


TACK TILL ER SOM VAR BARNVAKTER <3
(Faster Milla & Mormor & morfar)
det betydde GULD !
love you!


nu blir det chirre, dirre & murre!

hejsvejs!

Sussa

Alla förhållanden behöver hållas vid liv, helt rätt.. ;)

Jag blev rörd när jag läste om er överraskning på rummet, det var RIKTIGT FINT gjort!!

Men nu blev jag allt lite nyfiken på den där "stenen" som lossnat idag, tell me more <3

Nu ska vi äta lite kvällsmat i soffan här hemma!! Ha en bra kväll o hälsa gubben, tack igen för igår o för att DU lysnade på mig oxå ;)PUss

PUBLICERAT DEN 2010-03-27 KLOCKAN 20:37:34
BLOGG: http://cirkusgott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: