piggelin & köttgryta!


Jag har fått en HEL natts sömn!
Vi klev upp runt halv 9 här hemma imorse!
Visst har jag fortfarande ont, men den smärtan är INGENTING jämnfört med när det var som värst här i dagarna som vart! Idag vågade jag till & med mig på en promnenad på 35min! Har gjort upp en schema i huvudet till mig sjölv! En promenix på ca 30min/minst 3 ggr i veckan! Sen har jag mina bäckenövningar, ryggövningar & benövningar jag måste göra dagligen nu! Föratt hjälpa kroppen bort med inflamationen, och föratt förbygga mitt bäcken som sitter snett, och så! Nu SKA det blir bra! Inget annat är acceltabelt (stavning?!)

Ja, Pappan & Dottern spenderade morgonen/förmiddagen att mecka Volvo i garaget! Så jag & Sonen tog då  en promenix i kylan föratt jag inte ska bli dåligare igen! Det var rätt skönt, men kallt, hade iof bara leggings & tunika under jackan, så det var mitt egna fel!

Nu sover barnen, så jag har passat på att laga en köttgryta som vi äta ikväll med ris!
Vilken skillnad, i förrrgår kunde jag varken röra mig, eller ens kissa, medans jag idag kan småpyssla & laga mat! UNDERBART! Var hos kiropraktorn i förrgår & igår, ska tillbax på söndag & började kuren i förrgår, så bägge sakerna gör bra verkan måste jag säga :)

Nu vaknade min dotter så nu ska vi mysa (vilket vi inte kunnat göra på ett par dagar, pga min smärta)

JAG ÄLSKAR MIN FINA FAMILJ!



men vad hände med texten?????
fuckfuckfuckfuckfuck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: