pliiing plooong!



Mina små älsklingar sover för natten, medans jag & mina stora älskling snart ska inta liggläge i soffan & mysa framför tvn!

Middagen bestod idag av våfflor, med glass & sylt!
Det var mumma, Saga åt 3 våfflor & David 2 :)
Så det var uppskattat!

La David för en snabblur tidigare & då ville Saga mysa ner sig i soffan med täcke.. 5 min senare så sov hon som en gris & gjorde det i en timme :) då hade jag SKAPLIGT tråkigt kan jag lova!! Men det var välbehövligt efter en heldag på dagis, och ingen middagslur där! Det hade förövrigt gått kanonbra idag, hon hade lekt jättefint & vart superduktig & omtänksam  hela dagen , thats my giiirl <3

Hoppas jag orkar hålla mig vaken till kl 21!
Då är det ju Desperata Hemmafruar! Hoppas :P
men tror johnblund snart är på ingång..

Jussde, hade ju besök av Veronica tidigare & den pringlan köpte med sig massa pålägg, bröd, juice & fikabröd :D Så vi åt lyxfrukost/lunch, fikade massor, snackade HUR MKT gojja som helst! Planerade nästkommande onsdag! osv.. Det var verkligen huuur trevligt som helst!

Och imorgon är det onsdag, vilket innebär att jag är gräsänka!
Om någon skulle ha tråkigt medans Saga är på dagis, eller efter det så HOJTA till, kom & ta en fika vettja! Inge vidare kul att sitta hemma & uggla :/ Men får man sällskap så... :D


nu : mysmysmys



hejhopp
Maria

Våfflor två dagar före våffeldagen?? Fyyyy dig Sanna

PUBLICERAT DEN 2010-03-23 KLOCKAN 19:44:54
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: