skapligt nöjd :)


Jojo, är skapligt nöjd med dagen :)
Eller ja, jag är GRYMT nöjd med dagen!

Fick sova inatt med ;P
Ger nya krafter inför eventuellt kommande sömnlösa nätter :)
Vi klev upp vid halv 8, jag & Saga tog en dusch, och sen var det dom gamla vanliga rutinerna, bortsett från att vi tiggde frukost hos barnens farfar & farmor :) Blev kvar där till 11 snåret, hem & natta barn! Robban kom & lekte med Pappan, medans jag bakade bullar! Så nu har jag MASSOR med bullar hemma om nån vill komma & fika "blinkblink"!! När barnen hade vaknat så klädde vi på oss & gick ut föratt sällskapa grabbarna! Fint väder, nöjda barn & ännu en brasa :) Blev ute ett par timmar & lekte! Sen gick jag & kidsen in föratt laga middag till oss alla, blev korvstroganoff med ris, mkt gott! Sen fikades det lite & VIPS så var det dax att natta barnen! Robban åkte hem & Pappan kasta jag ut i garaget så jag kunde skura alla golv i huset (han är mest i vägen då, haha) Lika glad var han för det ;) haha! Skurade alla golven, skurade hela badrummet, körde igång tvättmaskinen, diskmaskinen & skrubbade diskhon skinande ren! Huset doftar skurmedel & bullar = UNDERBART!!!

Och har nyss avslutat ett 70min långt samtal med min Maria & våran fina Kevin <3
Hade massor att ta igen & prata om, som vanligt, då vi är rätt kassa på att ses ;)
skärpning skärpning!

Nu är jag bänkad i soffan, framför Wallander, med maken bredvid mig..
så nu ska jag avsluta detta & ge han lite uppmärksamhet!


hej på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: