skitdag



efterssom att denna dag inte vart den bästa, så drar jag den snabbt bara!

AKUTEN i 4 timmar!
Slutade med smärtstillande i 2 veckor, kryckor & ett besök hos kiropraktorn!
Ska tillbax imorgon & sätta yttligare auktipunktur & knäckas vidare..

TACK
Underbara Pappan vabbade.
Underbara svärmor körde mig & satt med mig i 2 timmar på akuten!
Underbara föräldrar & syster tog kidsen medans Pappan följde med mig till kiropraktorn!
Är lyckligt lottad över våra fina familjer, som finns där i vårrt & torrt!
VI ÄLSKAR ER!

Pappan blir eventuellt hemma veckan ut, då jag inte får lyfta & anstänga benet & ryggen!


Smärtan är hög, därför blir detta inlägg kort!
uppdaterar mer när orken finns.


hejhej


OBS : Det blidde inget dagis för snorpan idag, för hon hade rännskita inatt :(
nu får det faaan ta & räcka, skona min familj liiiite snälla!


hejhej
emmelie

Nu är det väl ändå dags att det går åt rätt håll för er!?



Jag ska hålla en tumme åt er i framtiden.

Krya på er.

Pussar & Kramar

PUBLICERAT DEN 2010-03-18 KLOCKAN 12:23:07
BLOGG: http://mammasthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: