söndag morgon..


gääääspar...!!!!

Jaha, GODMORGON på er..
Här hemma gjorde vi morgon strax efter kl 5 imorse.. kul kul..
David vaknade 4.15, och har vart vaken sen dess, medans vi har försökt få han att sova lite, men misslyckats, så kl 5 gav jag upp!
David var pigg som en lärka, och väckte syrran sin med, vid 6 sen var det MORGON!
Men det är ju bara att gilla läget lixom.. ;)

Igår åkte vi in till stan hela familjen som sagt!
Och jag måste säga att jag är GRYMT BESVIKEN på Phil & Ted Vibe, då den var trögkörd & knappt gick att svänga med :( Skiiittråkigt... den är ju såå TJUUUUUSIIIIG!! Men kände & klämde lite på Sporten faktiskt, den var lättkörd, och fin, men det fanns ingen sittdel inne till David, så jag kunde inte provköra den med honom i.. Men Susanne & Robin har en sån vagn, ska få provköra den nästa vecka & se vad jag tycker :) så vi avaktar ett tag med andra ord!

När vi kom hem från stan så lagade vi middag ihop!
Det blev tacos, Pappan & Dottern kuttade grönsaker, medans jag stekte färsen!
Mysigt, att hjälpas åt <3 Och gott var det oxå, åt alldeles för mkt ;)

När vi hade nattat barnen så blev det snacks, & mys framför Melodifestivalen!
Som förövrigt SÖG HÄSTBALLE! men det är som vanligt!



Idag då?
Ja, det vettetusan, det enda jag vet nu är att vi ska äta frukost kl 10 hos barnens farföräldrar :)
Mysigt, och sen ska vi väl försöka göra å lite som möjligt, på så lång tid som möjligt!
Umgås hela familjen, mysmysmys! Man måste ta vara på helgerna & varandra!


usch, imorgon är det måndag igen.. :(



hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: