TACK



Ord kan inte beskriva vår tacksamhet till Världens Bästa Familj (och grannar) Min bror & hans tjej som var så himla gulliga & åkte & handlade till oss sjuklingar här hemma!

Ja, David är ju som sagt fortfarande risig, men jag & Saga är "pepparpeppar" krya!
Pappan i huset är sängliggandes, med MAGSJUKA! Stackars, lider med honom, även om han har "sittsjukan" & jag hade kräksjukan så mår man lika kasst ändå!

Så föratt summrera : Jag & MiniBulln hade kräksjukan!
Och Pappan & PytteBulln har "blöj/sitt-sjukan" :(

Och nu hoppas jag att vi alla snart är HELT friska & förblir det ett bra tag framöver!

åter igen : TACK ARVID & SOFIE, det var guld värt!
Fatta själv, att vara magsjuk & SKITPAPPRET tar slut!! hah
Det var akut med andra ord, och blåbärssoppa & nyponsoppa är det enda vår familj får i oss just nu!
guldguldguld <3


annars då?

Jodå, Barnen sover, Pappan sover här bredvid på soffan! Han får sova här ute i v-rummet inatt, föratt undvika att väcka mig & David inatt! Jag ska glo en stund på tv, & varva ner, och sen natta mig själv med...

jussde, måste ringa & avboka BVC imorrn, då David inte är helt frisk ännu!


hejhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: