Tisdagkväll


Tjena, vilken fullspäckad dag :)
Kan ju fortsätta där jag slutade senaste inlägg ;)

Susanne & Doggelito kom över efter deras BVC besök & drog en kaffe!
Grabbarna käkade lunch ihop & mammorna pimplade kaffe & snackade gojja :) Lika trevligt som alltid!
Efter det fick jag skjuts av Svärmor till dagis, vi hämtade Skruttan & for in på ica, handlade lite & sprang på Angelica, då bokade vi in en dejt på måndag, då bägge våra gubbar är lediga då & då ska vi dit & umgås med henne & Herr Lindesjö! :) Ska bli kul, ser fram emot det, och Pappan likaså :) Handlade vidare & for sedan hemåt, drog en fika hos Svärmor, medans David sov sin sista lur ute på altan i vagnen, Saga hjälpte farmor att förbereda middagen ;) Efter det gick jag & kidsen hemåt, och började med våran middag som idag blev Sjömansbiff :) MUMMA :) Pappan kom hem, vi åt middag & sen gick hela familjen ut  och njöt av kvällsolen! Plockade lite skräp & fimpar, medans Dvaid satt i vagnen & tittade på & Saga sprang runt & lekte! Väldans lyckat! Sen blev vi överbjudan på kaffe hos Svärföräldrarna igen ;) Och då blev vi kvar en stund & fikade! Slutade med att Saga blev kvar över natten, då Svärmor ändå ska lämna henne på dagis imorgon, då jag ska vara i uppsala kl 8 imorgonbitti då min mamma ska på HjärnRöntgen på¨Ackis :) Och då hinner jag ju inte lämna henne halv 9 lixom, så detta var en kanonbra lösning & det tackar jag för :) Gick hem & nattade David & nu sitter jag här..

ska slå en pling till Veronicas nu & planera morgondagen efter dagis...
vi ska till Peters grav.. det har gått en helt jävla år imorgon...
usch, blir ledsen nu, pallar inte skriva mer..


hejhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: