Växtvärk?!



3.e natten med sömn, jag gillart ;)
Jag är sån som person att jag inte tar ut något i förskott, därför är det alltid lite extra skönt att skippa bakslag! Saga kom in till oss strax efter kl 23.. Hon hade ont i sitt ben?! Och ville sova med oss, och det fick hon! Hon spjälade med benen & kom inte riktigt till ro direkt, utan sträckte på benen & så.. antar att det är nu det börjar.. VÄXTVÄRK :( lider med henne, då jag själv minns hur ont det gjorde, då jag hade det rätt länge.. Och som sagt, känner hon sig tryggare att vara nära oss när hon har ont, så är det en självklarhet att hon får sova med oss.. det är det en förälder finns till för, att ge sitt/sina barn trygghet & närhet, kärlek & lycka! Mammas fina tjej.

Vi har ätit frukost, och borstat våra gaddar!
Nu ligger Saga nerbäddad i soffan under sitt täcke, medans David går runt varenda möbel i detta hus! Nu har han 23 dagar på sig att klå syrran sin, som började gå när hon var 9 månader & 1 vecka! haha, inte så troligt, men inte helt omöjligt! Han är envis den lilla grabben <3 mig spelar det ingen roll, det får ta den tid det tar!

När barnen sover sen har jag verkligen att pyssla med!
Måste rensa i tvättstugan, har dragit mig lääänge nu, men idag ska dte faan bli av, och INGET får förstöra mina planer (det skulle vara om nått av kidsen vaknar isåfall, som det är OK såklart) Och sen vill jag hinna med en promenad med barnen sen, när dom sovit klart! Spelar ingen roll om det bara blir 1 varv eller 2 runt bron, det är alltid nått! Solen ger mig engeri :)

ja, nu vill mina barn ha min uppmärksamhet, och det ska dom självklart få <3



hej på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: