wow wow wow


TACK älskade syster, föratt du höll tummarna hela natten, det gjorde nytta ;)

En HEL natt, bestående av SÖMN!
David sov fram till 6, fick komma över till oss & somnade om en timme!
Saga däremot vaknade kl 00.00 & var ledsen, ville ha välling & sova med sin mamma, och det fick hon såklart. Jag tycker INTE att man ska ha barnen sovandes i sina sänga utan anledning, men med öroninflamation, & en förkylning, så kan jag gå med på det, och mysigt var det, tills Pappan stal över henne till sin sida & jag fick kramas med kudden :( Man ska dela lika enligt honom :( Men fick ju kramas med David en timme imorse, så jag är åtgärdad! MysGosUngar <3

Pappan har vi gett sovmorgon & jag myser med Kidsen!
Väntar på att kaffebryggaren ska bli klar så jag kan duka fram frukost till oss!
Ska kolla med Pappsen om han vill sova vidare, eller joina oss!

Sa jag föressten att David är röd i örat?
Bad BvcEva checka hans öron igår, och han är lite röd i högra :(
Så nu får han nässpray 3 ggr/dag & vi hoppas det gör nytta, så det INTE bryter ut till öroninflamation!!
Har återbesök på fredag, prata lite om hans nattvakenhet, kolla öronen & även väga & mäta Saga :)
HÅLL TUMMARNA HÅÅÅRT & HOPPAS DET IKKE BLIR ÖRONINFLAMATION!

Idag ska hela familjen på kalas :)
Vi ska fira lilla/stora Lucas som blev ETT-år häromdagen :)
Så med min syster m familj & min bror & hans regering ska vi åka karavan dit :)
Saga ser verkligen fram emot kalaset, och vi med :P

Nu : kaffe, macka, gröt!



pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: