.....



Passar på att skriva några rader nu när jag har chansen :)

Saga har däckat i soffan, och David ligger på sitt rum & sover sin lur..
Jag ska om ca 30min väcka dom (om dom inte vaknat innan det) & klä på dom, Saga ska få vara hemma hos sin farfar medans jag & David åker in till Maxi & möter upp barnens farmor föratt handla inför morgondagen :) Har passat på att tvätta mitt flottiga hår, och småplockat lite medans dom sover, och intagit några koppas java, för humörets skull !! Ikväll ska det bakas morotskaka eller muffins, chokladkaka, & toscakaka, bullarna vettetusan om jag tänker bjuda på, då jag anser att dom vart för hårda, men vadtusan, vi kan använda dom som minifotbollar istället ;O haha!! Ska försöka hitta nån liten present till Pappan oxå, från barnen.. Vi köper vanligtvis inte presenter till varandra, då vi haft gemensam ekonomi i HUNDRA ÅR, och det känns roligare att spendera pengarna på något kul hela familjen tycker vi, men något symboliskt ska han få, av barnen som sagt !!

det är inte bra att det är så lungt i huset, saknar mina överaktiva HULIGANER !!!
Jag vill ha fullt ös, morgon till kväll här hemma, men nu när dom är sjuka, så är det mest vila, lite gnäll & mera vila som gäller.. inte van vid det lixom :/

Dom känns piggare iallafall, hostar & snorar som alla andra på denna jord, och febern har lagt sig för bägge förtillfället :) Så vi gör ett försök med kalas imorgon har vi bestämt :) Hoppas på fint väder, så man kan vara ute hela dagen, annars blir det innemys för hela slanten !!

kom på en sak : förra året, på Daniels födelsedag, så var jag dyngförkyld, så det kommer jag säkerligen vara imorgon med, hahha... men men thats life, man kan inte skydda sig mot allt :P börjar snora lite lätt & hostar lite granna, hoppas det stannar där, iallafall tills på söndag ;O haha !! Så Pappan får en fin födelsedag med våra nära & kära :D <3



neeh, en kopp java till innan det är dax att väcka sötungarna <3




hejsvejs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: