...


Livet har oanade vändningar, och det är skrämmande...
men jag ser positivt på detta, tänker INTE tänka en endaste negativ tanke, för hon är ju lixom SUPERTANTEN själv ;) och vad vore denna släkt, utan självaste G-mormor ?!♥




Dagen som varit spenderade vi inomhus hela förmiddagen, lekte, busade, mös, bråkade, gastade, osv osv.. det gamla vanliga ;) Sen sov kidsen middag, och jag donade lite hit & dit med hemmet.. När dom vaknade fick dom lunch, och sen gick vi ut.. Fick sen sällskap av fina familjen Belin-Grönberg :) Lekte ute i det fina vädret, fikade, snackade gojja & hade det bra !! Vid halv 7 gick vi in & duschde alla barnen, och jag nattade mina huliganer, medans Emilia slocknade i vagnen :) Så vi vuxna fick lite egentid.. välbehövligt ibland :D Tack till er som gjorde denna dag suveränt mysig sötnötar ♥

Dom for hem för ett tag sen & jag har inte gjort många knop efter det.. ska snart vika tvätt... IGEN.. och sen inta soffläge & sen ska jag nattinatta !!

Imorgon är det ju dagis som gäller för Snuttan, och GUUUD vad hon längtar :)
Måste komma ihåg att handla massa gottigt som vi kan picknicka på sen på dagis :)


hörs imorgon kanske?!



hej på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: