nytt försök...




aah, jag gör ett nytt försök nu när Robban, Martin & Linnéa har åkt hem ;)
ytters mysigt med impulsbesök btw, tack Linnéa för GirlTalket ;)

ok..

Fredag : förmiddagen bestod av att hela familjen Bulln hängde i Bärby, umgicks med packet, kollade när Petssons hus kom på plats, lekte & fikade, jättetrevligt :) Efter det for vi mot mot OneBajjing, mötte upp Emmelie & Thea, och åkte ÄNTLIGEN hem till dom & fick se hur dom & Manne bor :) Och det var sååå fint verkligen, vi fikade, barnen lekte, grabbarna snackade bilar (ovanligt!!!) och hade en kanon eftermiddag !!! Tackarrr tackarrrr :) For hem, sen minns jag inte vad vi gjorde på kvällen ?! eller jojussde... fick ju besök av min bror & tjej, och dom hade FANTASTISKA nyheter : EN BULLE I UGNEN :))) wiiihooo, jag ska bli faster, MASSA MASSA GRATTIS TILL ER <3 det var pricken över i´t på fredagen, en LYCKAD dag, på alla sätt & vis :)

Lördag : Familjen stress var i farten, höll på att komma försent till EMILIAS DOP <3 MEN vi kom i tid ;) Och dopet & mottagningen var SÅÅÅ FINT !!! Emilia såg (som alltid) ut som en prinsessa <3 älskade unge !!! Massa trevligt sällskap, massa gott fika & allt var så fint gjort :) Tack föratt vi fick komma & tack för en perfekt dag :) Åkte vidare,  tog en fika hos svärföräldrarna, sen hem & natta kids & tog en lugn kväll :)

Söndag (idag) : började med att jag fick sovmorgon <3 Tack älskade PappaBulln :) Upp vid 10.30 & åt frulle, klädde på oss & begav oss ut, & var ute HELA dagen, fick sällskap av Fam:Plahn, Arvid & Sofie, Ida & Lukas, huuuur mysigt som helst !!! Saga hjälpte farmor att plantera i massor, hjälpte sin Pappa att pyssla & dona, hann leka med kusin Alice ett tag & sen blev det Pizza :)) Jag har sanerat & rivit ut i lilla hallen, och nu använder vi den ingången igen oxå :) trevligt värre !! är SJUKT nöjd med hela helgen, kunde inte haft det bättre, umgåtts med alla mina nära & kära, det blir verkligen inte bättre än så :) TACK till er alla, som förgyllt denna helg !!! We love you !!!

Imorgon då?
Hemmadag med kidsen, inga större planer, alla är välkomna ;)



nu : soffmys med maken = KÄRLEK PÅ HÖGSTA NIVÅ !!
lär bli lite kakbak oxå ;) hah
madde

du va inte förbi och gosa bebis i fredags då?

hahahaha

PUBLICERAT DEN 2010-05-09 KLOCKAN 22:27:00
Linnea

GRATTIS till att du ska bli faster :):)

PUBLICERAT DEN 2010-05-10 KLOCKAN 08:45:14
BLOGG: http://lissmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: