God Morgon !!

 HIPP HIPP HURRA !!
Massa grattis till Davids gudfar Robert, som fyller år idag :)







God morgon sverige !!

Kom precis hem efter att ha lamnat barnen på dagis.
David somnade i vagnen som vanligt påvägen dit, och Saga placerade sig i sandlådan med fröken & sina vänner. Så nu sitter jag & varvar ner, med en rykande kopp kaffe !! Pappan ligger & sover, så jag ska försöka hålla mig lite tyst tänkte jag, han har setat på muggen mestadels av natten ... Så han är hemma idag, stackarn :( Försökte hålla barnen lugna imorse, men det är ju lättare sagt än gjort ;) Haha, tur ibland att min karl är sjukt SVÅRVÄCKT !!

Så vad ska jag hitta på idag då ?
Jag ska fortsätta mitt eviga jobbsökande, städa lite & faktiskt bara "vara"..
Känner att jag är i behov av det, och jag ska hålla tummarna på att resten av min familj INTE blir magsjuka nu, Men smittas vi, så smittas vi, vi kan ju lixom inte hålla oss borta från varandra lixom. Pappan lär vara hemma imorgon med, med tanke på 48 timmars-risken, så jag & barnen far nog fältet imorgon, så han får vila upp sig ordentligt i lugn & ro, vi åker nog hem till min mamma & myser, jag behöver min mamma nu känner jag ... Mamma är bäst <3

I helgen då ?
OM vi håller oss friska, så har vi hela lördagen planerad, med världens bästa Familjen Cirkus :)
Vi ska åka & se hur dom bor nu efter flytten (fett dåligt samvete över att vi inte har fått in en date tidigare, men så blir det ibland) vi har planerat att grilla korv ute, och ta en skogspromenad, och låta våra huliganer vandalisera alla deras lekplatser i närheten ;) haha... kommer bli GREAT !! saknar den familjen så grymt mkt <3
Söndagen kommer väl bestå av småfix, Pappan ska montera extraljus? eller nått på sin brors bil, och det ska huggas ved, och röjas ute på gårn .. osv ... osv ...

nu ska jag tända i kamin, och sen krypa ner under en filt i soffan, innan jag tar tag i allt annat !!




hej hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: