2010-09-18


Lördag hela dagen ...

Saga sitter i matsalen & målar lite HelloKitty målningar, med blåspennor, det tycker hon är superkul verkligen, hon fick det i present av Robban & Linnéa :) David la jag nyss för hans lur. Han var lagom trött :) Pappan meckar Volvo, och jag är ganska uttråkad om jag ska vara ärlig !! Pappan kom med förslaget att åka till Kjula på dragrace, men jag känner verkligen inte för det. Däremot kanske det blir en trip in till Uppsala föratt uträtta lite ärenden, handla lite & kanske ta en fika hos mina föräldrar om tiden räcker till. Som sagt, David sover nu, sen ska barnen ha lunch & efter det får vi se vad vi hittar på. Måste hämta resesängen till David hos mina föräldrar innan imorgonkväll, plus att jag vill hämta barnens möbler som deras fina Tant Mia har köpt till dom <3 mkt man vill ;) haha !!

Och på tal om Tant Mia, så ska jag åka till henne nästa lördag & mysa :)
Hon ska ha utflyttningsfest nämligen, så vi ska dricka & äta gott, snacka goja & ryktena säger att det är trumbadur på Pizzerian då, och det måste man ju checka in :) Ser fram emot att få umgås med min fina vän <3 och Tack för pratstunden igår gumman, jag behövde verkligen lätta mitt hjärta, och du är en av dom få som verkligen kan få mig att må bra trots att det mesta suger HÄSTBALLE mellanåt :( du är verkligen GULD värd, och jag älskar dig föratt du finns för mig hela tiden, föratt du peppar mig, föratt du bankar vett i mig & föratt du TROR på mig .. det är inte lätt att försöka hålla humöret uppe utåt hela tiden, när jag själv håller på att gå i tusen bitar ... men allt löser sig, att kommer ordna sig, tänk positivt :)  jag ska ta itur med mig själv snart, måste bara samla mod, ork & tid !! Jag vet att jag har mig själv att skylla, öppnar man sig inte, så får man inget stöd, det är inte lätt för andra att läsa av en person som håller allt negativt inom sig, och som håller masken för allt & alla & låtsas må bra , fast sanningen inte är så ..

NOG OM DETTA, och till roligare saker :)
Det regnar ute, jag gillar regn, idag iallafall, då jag sitter inne & myser till en brasa ;)
Har flätat Sagas hår & legat i soffan & kramats massor, lyssnar på lite musik, dricker mitt kaffe & funderar på allt & inget. Klurar på dagens middag, vad ska man äta tro ? ja, inte vet jag :) Det jag vet säkert är att jag ska ägna dagen till mina fina barn & deras fina Pappa <3 Mitt liv, mina klippor, mina älsklingar <3 utan er är jag ingenting !!



hejsvejs på er !!
Camilla

Saga fick Hello Kitty blåspennorna av Ida, Lukas och Fredrik. :)



PUBLICERAT DEN 2010-09-18 KLOCKAN 13:50:22
Maria

Min älskade vän. Jag kommer alltid att finnas vid din sida. Hur du än gör så är jag så STOLT över díg. Älskar dig hjärtat <3

PUBLICERAT DEN 2010-09-18 KLOCKAN 20:01:12
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/
ida

fick hon dubbelt av blåspennorna? Fick ju av oss med. Men det var ju tur att hon gilla dom då ;)

PUBLICERAT DEN 2010-09-18 KLOCKAN 20:52:31
BLOGG: http://frokenmodig.blogg.se/
Sofie

Nää, Hello Kitty med blåspennor va ju från Ida ;)

PUBLICERAT DEN 2010-09-18 KLOCKAN 22:35:56
BLOGG: http://sofffiz.blogg.se/
Sofie

http://mammamelissa.com/category/forlossningen.html



Börja med del 1, alltså längst ner på sidan å läs uppåt... Vidrigt hemskt =(

PUBLICERAT DEN 2010-09-19 KLOCKAN 11:32:43
BLOGG: http://sofffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: