2010-09-29


1 vecka & 4 dagar sen sist !!
Men ska väl försöka uppdatera er lite om mitt väääldigt enformiga liv !!

Jag lämnar barnen på dagis varje morgon, åker & jobbar, åker hem, träffar barnen ca 30min & sen nattar vi dom. Städar lite & tvättar, innan det är dax att själv sova, föratt orka ännu en dag !! Ser mig själv som en stark person , men även de starka, faller & visar svaghet ibland, så är det bara !! Trodde det skulle kännas bättre efter, men dock inte !! Jag tar dagarna som de kommer, och hoppas på en ljus framtid. Är lite av en robot i nuläget. Mkt kommer åt sidan, just pga mina känslor & tankar !!

Idag är jag hemma & vabbar, Saga har kräkits, och har ont i magen & mår illa. David har PEPPAR PEPPAR klarat sig, skumt, med tanke på att det är på HANS avdelning som det går magsjuka. Dagis ville att jag ska ha barnen hemma veckan ut, pga smittorisk & bärande, & det tänker jag självklart ha, sen vad jobbet säger är en annan femma, då mina barns mående går före ALLT på denna jord. Och efterssom att Daniel tjänar mest pengar i detta hushåll, så är jag hemma & vabbar, då vi förlorar minst på det !!

För övrigt så hade jag en kanonbra helg, med min fina vän Maria.
Jag åkte hem till henne på lördagen, efter en shoppingtur, lunch, klippning & mys med min dotter & min svägerska på stan. Vi åt gott, dracka massvis med drinkar, vart onyktra, pratade om allt mellan himmel & jord, besökte puben, pratade ännu mer, och avrundade vid 4-tiden på morgonen. Dagen efter låg i varsina soffor, framför tvn & mådde mindre bra ;) vid 16-tiden skjutsade Maria, Anders & Kevin mig till Uppsala, föratt hämta Saga som sovit hos sin mormor & morfar, och sen vidare hem :) Daniel & David hade haft det supermysigt men saknat oss brudar hemma såklart ;P Så TACK till MARIA för en välbehövlig helg <3 me love you looong time !!

ja, på vardagarna ser dagarna likadana ut jämt typ !!
finns inte så mkt mer att skriva lixom.

Men Idag uppmuntrar jag ALLA som kan, att köpa UNT & läsa denna artikel :
http://www.unt.se/leva/nar-froken-sager-att-man-ar-samst-1057738.aspx
viktigt att det kommer fram & jag vill tillägga att detta handlar om OLANDSKOLAN I ALUNDA !!!!!!
Min vän Mia & hennes son har kämpat tillräckligt, resultatet blev att dom väljer att flytta därifrån !!!!
INGET barn skka behöva bli behandlad på detta sätt.. INGET !!
& till pojken i fråga : TANT SANNA ÄLSKAR DIG !!

Nu ska jag förse min dotter med lite saft,
och försöka få i henne något att äta, men dryck är viktigast såklart !!

hej hej













och vart tog JAG vägen ??
mitt gamla jag, är bort :(
vill hitta glädjen igen ...
Maria

Tack själv älskade du. Vi behövde denna helg båda två och drinkarna va sååå goda ;) speciellt den första.. tack kära du för att du lägger ut länken till artikeln.. Det betyder massor.. Blir så rörd när alla bryr sig. Två dagar kvar nu tills vi flyttar.. YES YES YES <3 Pussa Saga från oss.. Pussa David också.. Och du?? Ditt gamla jag är inte borta.. Är bara på semester.. Du kommer snart tillbaka.. Älskar dig

PUBLICERAT DEN 2010-09-29 KLOCKAN 15:17:59
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: