....



Ja, som ni förstår så är motivationen ganska bortblåst gällande bloggen igen ... :(
Anledningarna till detta är är det är mkt just nu med jobb, barn, sjukdomar, dagis, & saker runtomkring som bekymrar mig till & från .. Många frågetecken, funderingar & så ...

Men på lördag ska jag glömma allt & BARA VARA :)
Ska nämligen ut med tjejerna då, vi ska ut & käka, och sen sätta oss någonstans & dricka lite öl, och bara snacka skit. Ser verkligen fram emot det & känner att jag behöver det just nu, jag & flera av dom tjejerna oxå såklart ..

Sjukstuga har det vart här hemma i snart en veckas tid, jedrans förkylningar som härjar !!
Men jag & Saga är mycket bättre nu, medans Davids förkylning är envisare än envisast typ :(

Saga är på dagis nu, & David sover.
Pappan är iväg på jobb, hoppas han är hemma tills Saga slutar, för då måste vi iväg & stoooorhandla, det ekar tomt i kyl, frys & skaffer .. Måste ju ha hem blöjor, välling osv oxå (sånt som ingår i vår storhandling helt enkelt) Känner att jag måste köpa hårfärg oxå, vill förnya mig, - bye bye blondin, välkommen brunett = fräscht till hösten lixom ;) måste köpa ögonbrynsfärg oxå, mkt att komma ihåg ...

och detta påminnde mig om att jag borde skriva inköpslista, typ NU !!
usch, är så trött ... men PÅT BAAH !!



tjiiingeling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: