:)



Natten har varit bra :)
Sagas mage verkar mer stabil & hennes humör är mkt bättre !!
Vi har bakat kladdkakemuffins, sminkat oss & lekt med PlayDoh-lera, nu medans hennes lillebror sover middag :) Hon sa för nån timme sen att hon hade ont i magen, men har inte kräkts mer sen igår, och har skött magen idag :) Det går framåt lixom :)

Ikväll ska jag, Daniel & min bror Arvid åka till vittinge & kolla på 2 soffor, som jag vill köpa, barnens farmor passar dom sovande huliganerna medans vi åker & kikar. Hoppas verkligen dom är lika fina som på bilden, för då kan jag ÄNTLIGEN få ordning i allrummet, som jag det senaste året har använt som vagnförvaring..suckar !!  Men vi håller tummarna :)))

Vill gå ute & leka lite med barnen sen, det skulle dom uppskatta, och det finns ingen ute som vi kan riskera att smitta heller, så vi gör ett försök sen när David har vaknat :) Ta med oss lite picknick, åka ruschkana & gunga lite :)










hejsvejs !!
Emelie

Vilka snyggingar!! <3<3<3

Saknar er massor, men det kommer säkert någon dag som våra scheman går ihop ;)

Pusss

PUBLICERAT DEN 2010-10-01 KLOCKAN 00:20:16
BLOGG: http://emiliagronbergsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: