inskolningsmöte <3

Fick börja morgonen med att VÄCKA MINA BARN ??!!
Det har inte hänt sen David föddes tror jag :/ Inte vad jag kan minnas nu iallafall ;) haha ..
Jaja, dom fick kläder, frukost & sen bar det av till dagis, för lämning av Saga, & möte, för min & Davids del. 

& nu är vi Hemma igen , Inskolningsmötet gick superbra, så från i morgon kör vi 3-dagarsinskolning på Lilleman ♥ Min son är ju bara såå BALL !! haha .. Verkligen bekväm & självsäker, en riktig tuffing ;)  Nu ligger han ute i vagnen & sover sin middag, själv ska jag pimpla kaffe & ta itur med tvättberget, innan det är dax att åka & hämta Skruttan från dagis :) Borde ta en vals med damsugaren, men ORKAR INTE !!

Det är sjukt skönt ute, solen skiner som fan & värmer underbart :D
Sån gör mig lycklig, jag & David tog en onödig, men hääärlig promenad efter dagis till Ica, handlade lite cigg & mellisdricka, bara föratt få njuta av solen, i väntan på bussen. Mys !!

Igår kom min syster med familj hit, jättemysigt verkligen, vi lekte, fikade, åt pizza tillsammans, lekte ännu mer & snackade av oss massor. Jag ÄLSKAR min syster, och hennes FINA familjen <3 Dom betyder så sjukt mkt för oss.
Har en underbar eftermiddag / kväll med dom iallafall :) strax efter kl 22 sov vi, hahhaaaaa ...

nähä, om man skulle ta tag i tvätten då, till att börja med ..




måste ju åka igen om 1 timme & 15min ..


puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: