lördag & en vecka kvar



När satan ska denna envisa förkylning försvinna ??
Jag & barnen snorar, hostar & har febertoppar till & från hela tiden :(
Jag har lock för öronen SOM VANLIGT, kräks på detta snart !!

Men INGET kan hindra mig ikväll, jag SKA ut med flickorna, & ha en trevlig kväll :)
Sådetså ;P

David sover en sväng, medans Saga ligger i soffan & glor på film, hon är inte riktigt kry :(
Pappan jobbar lite, han är så himla duktig min fina SexxiBulln <3




Om en vecka fyller min älskade dotter 3 år !!
Vart tog tiden vägen ?? Känns som att det var bara några månader sen allt satte igång, då jag blev mamma för första gången .. den lilla fröken har verkligen förändrat mig & mitt liv. Hon är helt fantastisk, hennes lillebror med såklart. Minns hennes ankomst så himla klart, jag var öppen 8 cm när vi kom in på förlossniningen ca kl 22, dom tog hål på hinnan så vattnet gick, & på 3 krysvärkar kom hon, kl 23.04 den vackraste Prinsessan på denna jord <3 herrejesus, den lyckan går inte att förklara .. Mina fina ungar, det bästa som har hänt mig, jag & er Pappa älskar er mer än ni någonsin kan ana, och om jag får säga det själv, så har vi gjort ett kanonjobb med er <3 & ni med oss, sötnötar, haha :)

ojj, blev helt sentimental, sitter här i köket & snyftar ihjäl mig, haha ..
måste samla mig, sen krypa ner i soffan bredvid min vackra Dotter <3
ååh, herregud vad lycklig jag är, just pga er - DANIEL -SAGA -DAVID !!


<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: