- snuskigt nöjd ;)



Jaa, jag är då snuskigt nöjd med dagen :)

-Massa mys med familjen,
-kalas för svärfar som fyller år imorgon
-barnen har badat i baljan,
-nattade våra älsklingar 
-& sen blev det en dusch för min del,
-så har dagen sett ut.


Har även hunnit tvätta upp hela familjens vårytterkläder :)
Nu är det våååååår, and i love it !! Jag & barnen promenerade runt på gården igår & på baksidan av huset, längst vår slänt hittade vi BLÅSIPPOR , som vi plockade :) Hade butterflyes i hela magen <3

& nästa helg ska eventuellt barnen till sin mormor & morfar, för då ska vi tapetsera om Davids rum, hans tapeter har kommit hem :D & dom är så gudomligt söta, han kommer att älskat ;) Vi måste bara hitta någon som är sugen på att hjälpa oss att tapetsera.




nu ska jag mysa ner mig i soffan & ladda inför en hel jobbvecka !!



puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: