- Vårstädning ute på gården !!


Häääärligt, Barnen är nattade efter en fantastiskt dag.

Vi har spenderat TIMMAR ute idag, - eldat löv, städat ute, spelat fotboll, rensat rabatter, grillat korv, druckit öl, busat & myst med barnen & umgåtts med alla fina grannar. Detta mina vänner, är LIVET !! att omringas av underbara människor, dag in & dag ut !!

Haft en mysdate med Emmelie, pratat av oss massa, & haft det great (tack för pratstunden min vän) !! Vi har fikat tårta hos Camilla, & haft det mysigt med henne, vi har städat lite inne, & som sagt spenderat mestadels av dagen ute. Barnen somnade ovaggade, frisk luft gör oss alla så gott. Vid halv sju gick vi in & duschade barnen, & efter det blev det soffmys med popcorn :) Det gillar vi !! Strax innan halv åtta ville barnen SJÄLVMANT gå & lägga sig, så varför hindra dom lixom ?! Mammas älskade huligander, som btw har lekt tillsammans som ÄNGLAR idag, dom har knappt bråkat ALLS, kan bero på all utelek, & att dom har vart sysselsatta & aktiverade hela dagen :)


Nu ska Pappan & jag mysa ner oss i soffan & kolla på film.
Jag är trött, efter denna perfekta dag, imorgon blir det en repris på detta !!



jag gillar ordet MYS, märks det ? vrider på det lite här & var, men ordet mys, är ett helt enkelt mysigt ord :)



godnatt alla fina !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: