goddagens :)

ännu en fin dag, med strålande solsken och massa mys på schemat !! Jag gillart !! fredagen var kanon, Påskkalaset var jättelyckat, barnen lekte i massor och hade verkligen en strålande stund. Även fredagskvällen blev fin, trots att jag åt alldeles för mkt, och var trött som ett as , men med fina människor, massa skratt och mys blev kvällen bra :) tack alla för en lyckad fredag. Igår bestod dagen av massa utelek, påskmiddag, en tripp till ikea och maxi och ännu mera lek.Pappan flyttade barnens lekställning oxå, så nu har barnen sin lekpark utanför altanen på stora gräsplätten så deras mamma alltid kan ha full koll :) Kvällen avslutades i makens knä, med massa gott och en film <3 idag ska vi åka och storhandla mat. Inte en dag försent :) sen ska jag nog göra grillspett och tända grillen. Skulle ju vara förjävla gott :) ska ta vara på denna idag, imorgon ska jag jobba igen, jösses vad vår ledighet har gått fort, men så är det ju :) nu ska vi äta frukost här hemma, sen gå ut och leka :) puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: