Tjenixen !! Gårdagen flöt på bra !! Börjad...

Tjenixen !! Gårdagen flöt på bra !! Började morgonen med en tripp in till Uppsala med familjen !! Ikea , Biltema , nån bilaffär , fika hos mina föräldrar , tog med mamma till Willys så hon fick handla & vi med !! Lämnade henne & for hem , fikade med bror , svägerska , Brorsson Adam , barnens farbror & kusin :) hann vara hemma en timme typ , Sen for jag ner till byn för utvecklingssamtal på dagis för Saga , följt av tandläkarbesök direkt efter !! Nu är jag frisk i munnen :) dock satt bedövningen i över 4 timmar !! Så jag höll på att hungra ihjäl & fick lägga mig hungrig ;( hade nada tålamod ( stackars barn ) och var nog inte så trevlig över lag :( men gjorde det bästa av situationen , hade Hamrabesök :) mysigt värre :) efter det slängde jag i färg i håret , kollade på film & sen somnade !! Idag klev vi upp vid 7 , barnen är överdrivet pigga men det är ikke jag ;) pappan är iväg på jobb !! Vid lunch kommer min morfar hit en sväng , hoppas dom orkar med en liten Fika ;) Efter Davids lur kommer pappan hem & vi far till Uppsala föratt lämna Saga som ska sova hos sin mormor & morfar :) mysigt för dom plus att vi får egentid med David :) vad eftermiddagen & kvällen bjuder på vet jag inte ännu , lär visa sig !! Hejhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: