kära "dagbok", nu ska jag kräkas galla !!




Hur jävla svår ska det vara att hålla sig till sanningen ?
Man hör en sak ena dagen, läser en helt annan dagen efter osv ..
Jag blir så himla ledsen, förbannad & anti, men måste erkänna att jag håller på att övergå till obryddhet. Jag orkar inte längre, tror minnsan att jag sätter ner foten nu, & säger STOPP !! kanske att jag tom säger hejdå !! ... Vill ni leva ett sådant liv, där sanningen inte existerar & där egoism är på topptiolistan, så fine, gört, GÖÖÖÖRT !! men det finns faktiskt andra människor på denna jord med, såna som förtjänar mer än detta !! ta en tankeställare snälla, för alla är värda en andra chans. Sätt dig ner, fundera, så det knakar, och fråga dig själv : kan detta ha handlat om JUST MIG ? eller handlar det om någon annan ? Ingen är felfri, ABSOLUT inte, alla har sina brister, och fel, men det är skillnad på att själv sätta sig i sitsen, & att hamna där av misstag. Bara DU kan ändra ditt beteende, men är ni i behov av era nära & kära, & vill hålla dom kvar, så snälla TÄNK !!

Guuud vad jag haaaatar att få såna här ryck på morgonkvisten, då jag tänker alldeles för mkt.  
Och som vanligt, så kom det inte ut på det sättet jag ville, gaaah !! bajs !!


skitsamma !!
Ska muntra upp mig nu, jag & Saga åker in till Uppsala, föratt handla present till barnens kusin !!
Saga vet precis vad hon ska köpa, så det är bara att låta henne handla, & själv betala & se glad ut ;P Haha, älskar barns egna vilja !! Senare blir det kalas, OJJ, så barnen ser fram emot det :))



hej hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: