så kör vi ännu ett inlägg vettjah ;)


Denna morgon har INTE vart roligt vill jag lova !!
Från imorse när vi klev upp, så har barnen haft feber, & bråkat massor.
Inget duger, och dom är på varandra hela tiden, märks att dom har vart borta från dagis ett tag nu. Så jag hoppas att dom är friska nog att gå på dagis om en vecka, & att Saga är frisk tills den 28.e då vi ska på samtal & provtagning inför OP som blir av den 4.e mars (OM hon är frisk vill säga) ...

I skrivande stund så brygger jag min 3.e kanna kaffe, och barnen leker med vatten i badrummet vid handfatet, det gillar dom (och det håller dom lugna en stund iallafall) Det är ingen idé att gå ut, då kylan påfrestar deras hosta så jävligt, och snön är så packad & hård att man knappt kan leka med den ändå. Klurar på om jag & barnen ska åka ner till ica, sen när David har sovit sin lur,  vill köpa hem lite mys till kvällen, till mig & Pappan, avslöjar inget mer ;) Däremot så skippar vi korvstroganoffen ikväll, & kör fläskfilé, klyftpotatis & bea, känns mer som en bröllopsdagpåentorsdagsmiddag ;) haha !!

Imorgon jobbar jag, och ska hinna göra en påanmälan på ams oxå innan jobbet, då jag vabbade mån-tis. Barnen ska få vara hos deras underbara farmor under dagen, & det tackar vi för.

I helgen har vi verkligen inget planerat.
Just pga att barnen är sjuka, och föratt vi bara vill ha tid till varandra.
Ta vara på dagarna , och bara ha det bra.



Nu vill mina barn duscha, & vilken Mamma tackar nej till rena barn lixom, så klaaaart dom ska få duscha :)  mammas älskade HUUUUULIGAAAANER !!







bye bye

Anonym

Grattis på er dag! Va fort de små växer!

PUBLICERAT DEN 2011-02-17 KLOCKAN 13:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: