2011-01-25


Barnen sitter i soffan & äter yogurt, modigt av mig, i know ;)
Vägar inte ens gå in & checka läget, då jag är inställd på att få skrubba rent hela vardagsrummet efter detta ;) Men vad gör det då? Barnen är nöjda & det är huvudsaken !!

Imorse lämnade jag barnen på dagis 8.30, for direkt in till Uppsala för ett möte med min jobbcoach, vi diskuterade, och förbättrade mitt CV & personliga brev :) Gillar henne skarpt, då hon verkligen peppar & berömmer mig, vilket stärker min självkänsla !! Efter det så mötte jag upp min fina vän Emelie ♥ Vi drog en lunch på KebabHouse, & sen kikade vi runt i affärer, Har länge letat efter en vinterjacka, som går över rumpan, för ett bra pris, inne på Cubus fyndade jag en sådan & trots att vår ekonomi INTE tillåter onödiga köp, så unnade jag mig denna jacka, som tidigare har kostat 799kr, för 149kr ;) VILKET KAP !! Den är varm, & lååång, me like alot !! Inge mer "frysa biffen av mig" här inte ;) Vi fönstershoppade en del, & drömde oss bort bland fina kläder, som vi en vacker dag ska ha råd & köpa, med som vi i dagsläge får fortsätta drömma om !! Efter det skiljdes vi åt, och jag hoppade på bussen direkt ner till byn (hade trevligt sällskap på bussen oxå) & hämtade kidsen, & for sedan hem...


& Efter det har jag hunnit med några koppar kaffe, & fått prata av mig till Världens Bästa Svärmor :)
Och nu ser jag att klockan närmar sig 16. & Pappan är hemma om typ en timme, vad tusan ska man laga för middag ?? hmm ... har inte haft en tanke på det, & inte tinat upp något heller !! ;)

Och jag ser verkligen fram emot lördagen, då jag ska ut & partaja med mina finaste tjejor, Mia & Emelie <3 Fyyyfaaan vad jag behöver denna tjejkväll, med skvaller, middag, alkohol & en krogsväng :) JAG ÄLSKAR ER mina babes :) Ni är BÄST som ser till att jag får en kväll med er <3 älskade ni ... alla borde ha lika fina vänner som jag har :)





nu ska jag rota fram något i matväg :)






pussheej
Maria

Åhh va jag längtar tills på lördag. Ska bli så grymt kul gumman. Tror vi alla behöver denna kväll <3 Längtar som faaaaaaaaaaaaan ;)

PUBLICERAT DEN 2011-01-25 KLOCKAN 18:47:34
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: