30dagar, 30 sanningar !!

missade ju gårdagen, så det blir dubbla inlägg idag ;P


♥ Dag 2 – Min första kärlek.

ojj, tusan vad svårt, med tanke på att jag personligen av hela mitt hjärta känner att jag INTE visste riktigt vad kärlek var förrens jag träffade Daniel :/ men några förälskelser har man ju avverkat ;) så Ja, here it comes.. Efterssom att jag faktiskt minns mitt "första hångel" så får han oxå räknas som "min första kärlek" så hånglet pågick ett tag efter första gången.. Matthias P (LillMatte) i think, han bodde i Gränby i mina yngre dagar, min syster umgicks med hans syster, osv. Jag & en dåvarande kompis, var hemma hos honom & umgicks en dag, tror att vi var 11-12 år kanske ? Ni vet en såndär lektunnel ? sån som man kan krypa genom ? i en sån, låg vi & pussades ;)  haha. Skit-töntigt, men faktiskt mitt enda klara minne :O På den tiden hade man ju "chans" på 58 olika om dagen, men kär, vettetusan om jag var...

undra om detta duger & är godkänt, eller om jag måste gå genom massa gamla skolkataloger föratt friska på minnet ? ;P haha ...



tjiiing
Jessica Wennman

haha ja de där kommer jag ihåg, vet inte om du minns men de var du, jag, matte och jimmy.

tunneln var röd...

haha, men vet inte om de var mitt första hångel, tror jag hade min tidigare... Men lillMatte kommer man ihåg, han e sig lik idag men mkt mer muskelös...



PUBLICERAT DEN 2011-01-10 KLOCKAN 09:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: