30dagar, 30 sanningar !!

Fyskäms Susanna !!
Men lite uppdates kommer här ;)


Dag 18Min favoritfödelsedag.
alltså, allvarligt? Är det meningen att jag ska minnas sånt ?
Kommer inte ens ihåg vad jag gjorde förra året, när jag fyllde år :/
Så PASS på den dårå !!

Dag 19 Detta ångrar jag.
Det finns sjukt mycket saker jag ångrar att jag har gjort i mitt förflutna.
Finns människor som jag önskar att jag aldrig hade träffat, och jag har gjort saker som jag aldrig skulle göra i dagens läget !! Saker som jag skäms över, och saker jag ångrar att jag inte fick gjort i mina yngre dagar, pga olika skäl !! Men jag är ju sån som tror att allt som händer , sker av en anledning, och att man lär av sina misstag .. så jag är inte bitter !!


Dag 20Den här månaden.
Ja, vad ska jag säga ? Januari månad år 2011 är en månad som satt spår ordentligt.
Jag sjönk till botten, av flera olika skäl, & jag klättrar, tro mig, men det går trögt ;( Jag har ärligt talat inte mkt gott att säga om denna månad, så jag väljer att låta detta räcka !! ... 





tjing
Sofie

Men en bra sak kom ju med januari iaf =D En liten liten hårig fis ^_^

PUBLICERAT DEN 2011-01-27 KLOCKAN 21:33:51
BLOGG: http://sofffiz.blogg.se/
Maria

Jätte kul att läsa dina 30 sanningar :) förstår att Januari inte va den bästa månaden i ditt liv hjärtat.. Jag älskar dig och jag ger mig fan på att du klättrat högst upp på noll tid <3

PUBLICERAT DEN 2011-01-28 KLOCKAN 10:32:32
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: