dagarna går alldeles för fort ...


Snart är även denna vecka slut, även om det är några dagar kvar av den, så önskar jag att jag hade ett trollspö, och kunde stanna tiden ... vill verkligen inte att nästa vecka ska komma !!

Här hemma gjorde det morgon i vanlig ordning vid 5.30.
Pappan ligger & sover fortfarande, jag är alldeles för snäll, då det är han som har fått sovmornar på senaste tiden, men jag tar igen det sen, när min kropp verkligen skriker efter det. Har svårt att somna om efter att ha blivit väckt av barnen, då kan jag lika gärna kliva upp :)

Har bryggt staaarkt kaffe, som jag hinkar i mig, har hunnit ta mig en dusch & försett barnen med frukost.
Ska försöka röja lite här hemma snart, blev inspirerad av Fru Cirkus, efter vår teledate igår ;P Kanske blir det en date med den familjen idag, kanske inte , beror helt på vad som händer & fötter, men förhoppningsvis så :) Annars tar vi igen det nån dag framöver.

Känns bra att komma igång lite med bloggen igen, även om det inte känns helt 100 att blotta sig såhär, så känns det skönt att få skriva av sig, om känslor & tankar. men en blogg är ju en "dagbok" jag väljer själv, vad jag ger mina läsare.

Gårdagen spenderades i Uppsala, först möte med min jobbcoach, hon var riktigt rar, och var inte ett dugg störd över att jag hade barnen med mig, och dom var välkomna på ALLA våra möten om det så krockar med dagis, kanon :) efter det åkte vi vidare hem till mina föräldrar, för en frukostdate, & barnen fick bada, med vattenfärger, som dom målade i badkaret med, skapligt nöjda ungar <3 efter att dom torkar, och myst klart med mormor & morfar, så klädde vi på oss, och tog en promenad hem till min syster. Där lektes det massor, vi fick lunch & vi pratade massor, äntligen fick jag lätta mig - TACK <3 vi smidde lite planer oxå, min syster ska va min personliga puschare, så vi får se vad som händer till hösten ;P Efter några timmar så drog jag & barnen oss hemåt, blev en snabbkopp kaffe hos svärmor, sen hem & förbereda & natta barnen. Som somnade ovaggandes.

Pappan kom hem skapligt igår, runt halv 9.
När vi låg & tittade på tv strax efter det så hörde vi ett ljud, som vi INTE VILLE HÖRA.. det lät : DROPP DROPP DROPP DROPP DROPP DROPP... jomenvisst, det läcker in från taket i vardagsrummet, var bara för pappan att klä på sig & bege sig ut & upp på taket, och skotta av all snö, som smälte & utsatte oss för detta ... RUNK !!


men till roligare saker :
Lilla ADAM <3 tänka sig, att min bror har blivit Pappa :) 
Dom är så stolta, lyckliga & nöjda. Jag rös av välbehag i deras närhet, när jag hälsade på min nykomna brorsson häromdagen :) Så liten, men redan så älskad. Och jag lovar, att mina barn ska lära sin fina kusin ALLT HYSS DOM KAN  ;) hihiiiii ...



haha, nu går min son runt i mina högklackade stövlar, Sagas jacka & mössa ;)
& julgransglitter runt halsen, som ett halsband ;P haha gulligull <3



jahapp, om man ska ta & slå i lite med java i koppen tro ?!




hejsvejs 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: