fredag & klämdag !!



Sitter & väntar på att min son ska bli lite tröttare, så jag kan lägga honom för hans lur.
Han är verkligen på pisshumör, så det är bara en tidsfråga innan han blir nattad..

ute snöar det ...
Pappan blev utringd vid 22-tiden igårkväll, och kom hem runt 3 inatt.
Sen ringde hans väckarklocka kl 5, upp & hoppa & fara till ordinarie jobb.
Att han orkar lixom :/ Men det är upp till honom, han är vuxen & bestämmer själv.
Antar att han kommer däcka samtidigt som barnen ikväll, & jag får sitta uppe själv typ.


Imorgon ska Saga sova hos mormor & morfar.
Kul för henne, tråkigt för oss, dock välbehövligt, för henne att få sova ut & vakna utan brorsans hysteriska morgonutbrott. Plus att hon kan bada hur mkt hon vill oxå :) Hihiii ...

Ska som sagt snart lägga David, sen sopa upp russin som ligger på alla golv i detta hus.
Har massa tvätt att ta hand om oxå, inge synd om mig lixom ;P Borde damsuga & skura oxå, men orken finns inte riktigt. lär visa sig vad jag orkar & hinner medans David sover.




jaha, nehepp, hejdårå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: