fryser & krampar !!



Fy farao, vad kallt det är, och inge ved finns hugget heller, bara att gilla läget & klä sig ordentligt !!
Har sjuka magkramper, riktigt otäckt, - mina magsårstabletter gör ingen verkan, inte ipren eller pronaxén heller :( Blir till att bädda ner sig med vetekudden på magen, och hoppas på förbättring. Hoppas det har gått över tills imorgon, då jag ska på möte med min jobbcoach för första gången, hon ringde idag & bytte dag, så hon fick fint gilla läget att jag har med mig båda barnen helt enkelt. Hur det nu ska gå ... Så kl 8 tar vi bussen in till Uppsala, går på mötet, och sen åker vi vidare hem till mina föräldrar, barnen ska få mysa med mormor & morfar, och jag ska försöka unna mig ett bad :)





Pappan jobbar ju sent imorgon, så vi har ingen brådska hem, eller jo, vill ju vara hemma så barnen hinner få ordentlig middag hemma, men utöver det ...

Blev bjudna på pizza idag av barnens farmor :)
Jag & barnen åkte med henne till Uppsala, föratt möta upp bröderna Plahn, som hämtade hem hennes nya soffa :) skulle bara ta en kaffe hemma hos henne sen, slutade med pizza, me like ;P haha. Hade besök av Emmelie idag oxå, blev lite kladdkaka m glass, skitsnack & så :) det gillas !!



Nu ska jag vika tvätt, sen bänka mig i soffan.
kolla på Ps- i love you, kanske ?






tjingeliing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: