havrebollar & finbesök !!



Har slängt ihop en sats havrebollar, grymt smidigt, & chockad vart jag över att jag hade alla ingredienser hemma till det, då det ekar gaaanska tomt i skafferiet ;) här kommer receptet (asgoda) ..
http://www.kokaihop.se/recept/havrebollar

Snart får jag besök av fina Maria & Kevin <3
Dom sitter nog på bussen i skrivande stund :)
Saga har somnat i sin saccosäck i vardagsrummet, och David sover fortfarande middag på sitt rum, & har gjort det sen kl 10 typ ?! :) Jag har hunnit göra havrebollar, plocka i & kört igång både diskmaskinen & tvättmaskinen. Vikt tvätten från torktumlaren, damsugit lite , slängt sopor & donat :) Lite lagom typ. Ska snart brygga ännu en kanna kaffe, och invänta mitt finbesök :)



hej hej hej hej hej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: