inlägg 1111 - varför kan jag inte gömma & gå vidare ?


Tack till syster med familj för en mysig eftermiddag/kväll.
Med massa tacos & glass i magen, ger jag nu upp för idag.
sweet dreams !!


älskar min vackra familj <3
tillsammans är vi oslagsbara <3




men ...
varför ska det vara så svårt att glömma, och gå vidare ?
Glömma kommer jag aldrig göra, men jag vill lixom hitta tillbax till "vardagen" ..
Kollar fortfarande in min sida på FL, och min gångna graviditet ...
Tänker på hur det hade sett ut, i dagsläget, om vi inte hade gjort aborten


"suckar" ...



(idag)

Din graviditet startade Ons 20 okt 2010.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Ons 3 nov 2010 (ägglossningen).

Du är på dag 96 av 280. (34,3%).

Du är i vecka 14.
Du har gått 13 fulla veckor och 4 fulla dagar (v13+4).
Du är i 3:e kalendermånaden.
Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 26 jul 2011
Du har 184 dagar kvar till beräknad förlossning





fyfan, vissa dagar suger det hårdare än andra ...
ge mig ett tecken, snälla !!
just a fucking sign ..
rättfelrättfel








Peace !!
Marie Wiqvist

Jag tror att du är precis lik oss alla andra människor, om det händer något som sätter sina spår i våra hjärtan, så tar det tid innan vi kan gå vidare framåt.

Tiden läker alla sår sägs det, men helt läkta kanske inte alla blir, men de kanske blir mindre med tiden.

Kram på dig!

PUBLICERAT DEN 2011-01-24 KLOCKAN 08:33:01
Maria

Älskade vän. Jag önskar jag kunde väcka dig och säga att du drömt en otäck dröm :( Du kommer att hitta tillbaka. Det va inte länge sen aborten hjärtat. Ge det lite tid. Tankarna kommer alltid att finnas där men du kommer att lära dig leva med det. När det gäller ditt tecken.. Där kan jag inte riktigt hjälpa dig förutom att åter säga att du gjorde det rätta för er just nu. Älskar dig Sanna <3

PUBLICERAT DEN 2011-01-24 KLOCKAN 19:24:18
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: