lördag=UTGÅNG !!



FyFaaan vad jag är värd denna kväll !!
Ser verkligen fram emot att få skratta, gråta, dricka, sjunga, & njuuuta mig genom denna kväll/natt med dom tjejer jag ÄLSKAR , blir en mysig förfest med middag, alkohol, singstar & massa skitsnack :) Sen blir det UTGÅNG. Då jävlar, ska vi röja, "som förr i tiden" tjejer ;) Neeh, ser verkligen fram emot kvällen.

Tror att jag hittat en outfit som duger, håret ser OK ut, naglarna är pyntade med fransk manikyr & sminket är nerplockat i väskan :) Pappan & Saga är i skrivande stund på Maxi & köper lördagsmys till dom, och på glasbanken & handlar dricka till mig ;) David, han sover, och jag lyssnar på musik, & taggar inför kvällen. Varför går tiden sååååå saaaakta när man ser fram emot något ?

jag hoppas att alla andra får en trevlig kväll, för det ska jag se till att få :)


hejdå !!
Karolin

Hoppas du får en kanonkväll! jag ska ut å käka på stan med några vänner, kanske springer på varandra sen :-) stor kram

PUBLICERAT DEN 2011-01-29 KLOCKAN 12:21:15
BLOGG: http://Litenjamtlanning.blogspot.com
Maria

Vi kommer att få så grymt roligt gumman.. Och du?? Du är sååå jävla värd detta.. Älskar dig <3

PUBLICERAT DEN 2011-01-29 KLOCKAN 14:31:00
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: