snö, snö & mera snö !!



märks att jag har tråkigt vaa?
Andra inlägget på bara nån timme ;) haha ..

Började morgonen med en pigg liten huligaaan som kom uppspringandes strax vid 5.30, ca 10min senare hade han väckt sin syster, och hon kom nerkrypandes, mös & halvsov lite medans David lekte på golvet i vårt rum, tills Pappans mobil ringde runt 6.30 , och det var dax att åka för hans del.  Så vi klev upp allihopa, packade klart hans matsäck, & pussade honom hejdå. Vettetusan när han kommer hem igen, kan ta  måååååånga timmar att ploga nästan hela byn (örsundsbro). Duktiga han ♥ Det har kommit typ 15cm snö inatt, så det finns att göra.

Annars så är det lungt här hemma, David har haft en vääääldigt missnöjd morgon (
som vanligt), och utsatt sin storasyster för massa bus & dumheter, hon har inte fått vara ifred 2 min :/ Vilket gör att hon i sin tur blir arg, sur & bråkig :( Hua hua !! Inte lätt alla gången, men det är kääärlek ♥ David har VÄRLDENS sämsta morgonhumör, hoppas det går över i framtiden.

Nu sover han middag iallfall, medans jag & Saga passade på att göra lite pärlhalsband i lugn & ro, Nu ville hon sitta & se på tv, så jag passade på att sitta här en sväng. 

Mitt hem är ÄCKLIGT, men jag orkar inte ta tag i det.

Är sällskapsjuk, men tänker inte lämna huset på HELA dagen, jobbigt läge !!
Ska förbereda nån lättare lunch till barnen som dom ska få sen när David vaknat, och sen ska vi nog måla med vattenfärger, eller nått ... 




tjingeliiing




och btw : 2011 ska bli MITT år !!
sådetså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: